beyler ben pes 2008 i yükledim en son crack yerine gecen reg dosyasını acmaya calıstıgımda kayıt defteri duzenleme,yonetıcınız tarafından devreden cıkarılmıs diye bi hata veriyor.sonra oyuna girmeye calıstıgımda ise pes 2008 not installed diyor.bi yardımcı olursanız sevinirim.simdiden saolun