AntaresQ ARkadaslar Oyunu Yukledim.Ancak Oyunu Acınca 256*128 119646 RGB VEya 256*64 119656 Gibi Şeyler Cıkıyor Hatta REklam Panolarında bile var.Bu Nedemek Nasıl Duzelticem Bunu.Ayrıca Sonic 7600GS EKran Kartımda.1024*768 High'da Kasıyor :) Bende 800*600 High Oynuyorum.Ama MEdiuma Alınca 1280*1024 Sorunsuz Oynuyorum High ile medium arasında sağlam fark var anlasılan.
ggurak bir başka konu altına yazmıştım: oyunla ilgili ilk etapta karşılaşılan sorunlara gelince. loading ekranında ve adboard'larda görülen "RGB" texture'ı hakkında KONAMI ile temasa geçildi. verdikleri cevaba göre, oyunun server'ları hizmete girince oyun karşıdan çeşitli grafikler indirip RGB yerine kullanacakmış. server'lar 25'inde açılıyor sanırsam. eğer bu RGB olayını görmek istemiyorsanız, ya PES'in internet bağlantısını kesin (firewall), ya da interneti tamamen kapatın. ben denemedim ancak olayı çözüyormuş...
AntaresQ BEnde Sorun Cozuldu Yaw..Nasıl Oldu bilmiyorum Ancak.Keskinliği Yumusatmayı Uygalama Denetlemeli yaptım cozuldu.Belkide İnternetten Birşeyler indirdi bilmiyorum.Oyunnuda Sorunsuz onuyorum 1024/768 'de High'ta Teşekkurler Arkadfsalar.
digimax Korsan olsa bile hallediyorsa iyi volla:D ama eğer oyunun originalinide bulma imkanınız varsa alın bence.. burlarda olsa paraya kıyıp alrım ama nerde burda...
PITBULL öyle otomatik olarak indiriyorsa, kimbilir onlara (yani konami'ye) ne bilgiler yoluyordur (yada yolaybiliyordur diyeyim).
ggurak oyunun cuma günü mavishop'a geleceğini biliyorum. ama biz dayanamadık tabii; büyük ihtimalle şu anda uçaktadır oyun :)