Eurofb Arkadaslar ben Fifa 08 aldim - Be A Pro oyununu actim ama bu videodaki gibi grafik yoktu bunun sorunu bende mi yoksa bu sadace PS3 ve Xbox 360 da mi var ?Yardimci olursaniz sevinirim. http://www.youtube.com/v/yPnBkg76bxM>http://www.youtube.com/v/yPnBkg76bxM type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">