BiSHoP Sorunum başlıktanda anlaşılıyor.Program olarak kit raptor ve fathbuildera sahibim.Stadyumları nereye atacağım? Şimdiden yardımlarınız ve önerileriniz için teşekkürker...
Darkness_Rebel Bendede var o yama ama bi türlü olmadı bi açıklarsanız sewinirim kardeş sendede Fb 2007-2008 forması varsa at simdiden saol
BiSHoP Yok abi ben bu seneki formaları indirmem heralde oyunun orjinalindekiler daha çok hoşuma gidiyo.
Darkness_Rebel Bencede güzel ama biraz soluk parlak olmasını istiyorum formaların ve ayrıca şu 14 Stadyum ile ilgili cvp bekliyoruz