Orjinal Mesajı Yazan: emredo
Vista Home Premium var, sorunsuz kurdum ve çalışıyor...
+1 Bende de sorunsuz çalıştı Vista'da.
Sorunun çözer mi bilmiyorum ama şu yöntemi dene:
Kısayolun üzerine sağ tıklayıp özelliklere gir ve uyumluluk sekmesinden Win XP yi seç.Bir de öyle dene.