Aynı sorun bende de vardı.5+1 hoparlörüm var ve center patlaktı öyle kullnıyordum..
Realtekin proğramından 4+1 e getirdim center devre dışı kaldığı için Spiker çalıştı.
Bende option file çalışmıyor..Kaydediyorum yine aynı başlıyor..
Ayrıca şu kamera ayarlarında neden Çapraz şekilde görmeyi kaldırmışlar anlamadım..