Fenerbahçe ile yeni sezona başladım ve herzaman yaptığım gibi kendi kadromu kurmak adına kadroda 1-2 dışında bütün yabancıları gönderdim revize ettim forvette bir eksiklik vardı ama yinede büyütülecek gibi değildi fakat ya oyun çok değişti yada göremediğim bir hata yaptım
menajerlik kariyerimde ilk kez FB ile 6.oldum evet bu oyunda bu sonuçlar var ki zaten böylesi güzel fakat 1 yıl boyunca uyum sorunu mu oldu da acaba takım liderin 30 puan gerisinde bitirdi sezonu 11 beraberlik 4-5 mağlubiyet var
önceki oyunların aksine 2007 de böyle değildi...
kadrom şu şekilde
volkan, serdar, yasin çakmak, alpay, can arat, maduro(ajax),roberto carlos, önder, mehmet topuz, gökdeniz, semih ,ilhan,deivid,eddie johnson(americalı forvet) selçuk aurelio ali bilgin colin appiah tümer vederson
geri kalanlar gönderildi sezon başında ve ortasında çok istememe rağmen bir defans bulamadım
yukardaki sorunu çözenler birde bu kadaro için bana uygun fiyatlı iyi verimli tercihen genç :)
defans, kaleci, sol açık, ve forvet söylerlerse sevinirim yeni sezonda sadece kerlon u aldım ama maçlar başlamadı
oyunda mı sorun var zorlaştırmışlar yoksa benmi bir hata yaptım anlamadımdaha önce liverpoollada aynen ligde şok yaşadım
birde kaleciler 1-0 öndeyken bile kornerle çıkıyorlar çok garip oluyor
BU BİR KARİYER DEĞİLDİR .......