bu ne ya.nonda napıyo bu adam.ben vallahi ilk geldiği maçta aldanmamıştım.
2. maçta full izledim bu adamdan cacık olmaz dedim.3 tane net gol kaçırdı.
ümit desen nerde o eski ümit.vestele tepeye taktığı golü hatırladım pozisyonda.gitti kalecinin üstüne vurdu.
rahat 5-0 olcak maçtı şuanda.
edit:abartmadan 5-0 bide nonda topu aldığında arkasını dönebilse..