bjk___1903 Arkadaşlar Ben CM7 ile FiFa 2008 Oyuncuları FelaN düzenLemek iStiyorum. Bunu FiFa 07 Yapıyorduk.2008 de de öle bişi oluyor mu ? Yardımlarınızı Bekliyorum ...