beyler x64 sistem yamasının kurulumu soyle onceki sayfalarda bı arkadas anlatmıs tam anlaşılmamıs heralde oyunun dvd(yada cd sini 8 adet) sini harddiske kopyalayın onun icerisinde ^pro evolution soccer 2008^adlı bı dosya var indirdiğinis yamanın icindede aynı isimde bı dosya var yamanın icindekiyle diğerini değiştirin ve 0 dan kurulumu yapın şahsen bende işe yaradı hepinize kolay gelsin