isyanlardayim bu resimde görüldüğü gibi bir boşluk var. ve maç yaparken reklam panolarıda bu şekilde.y ardımcı olabilicek varmı?
CaRTeR_ aynisi bendede war tam orda,reklam panolarında birde mac yuklenip ekranda kadrolar warken sol altta
Black God seebini buludum setting den high ı mediuma çek sorun düzelicek ama yüksekdede çıkmaması için bi yama yaaprlar heralde yakında
isyanlardayim durup dururken bende düzeldi.. hayırdır inşallah. internetten kendi kendine güncelleme mi yaptı acaba :S sanmam ama
isyanlardayim ekran karti mediumdayken hata vardı. yine mediumdayken düzeldi. highe aldım yine düzgün. anlamadım bu işi