cewww Arkadaslar benım bılgısayarım CPU P4 1.8Ghz, 768Ram ve 128Mb FX5700 Ekran kartı bulunmakta. PES6'yı kasmadan sorunsuzca oynayabılıyordum(tabı dusuk ozellıklerde) PES 2008'ı yıne dusuk ozellıklerde oynamm mumkun mu?
95_kaan_45 1gbram pentium4.3,20 3.20 ghz ve 512 lik ekran kartı pes 2008 i rahat oynayabilirmiyim peki