Herkese merhaba,
Arkadaslarla bir espriden yola çıkarak PES 4'te FRP United adlı bir takım kurmustuk. Daha sonra herkes kendi karakteriyle "fix" olarak oynamaya başladı.(Aynı bilgisayarda 5 kişiye kadar oynuyoruz) Ve bu aramızda bir PES geleneği haline dönüştü. Ben de attığımız gollerden oluşan klipler yapmaya başladım. Sonuncusunu Youtube'a attim. Video hakkındaki fikrinizi almak istedim. Görüşlerinizi yazarsanız sevinirim.
iyi seyirler.
Not: Bütün oyuncular 50 ile 99 arasında statlara sahiptirler. Çoğu stat 90 ustudur. Goller "Regular" ve "Top player" zorluk seviyeleri arasında atılmıştır. Büyük bir kısmı "Top player" zorluğundadır.