shifte basın diyorsunuzda joyistikte nasıl olcak shift tuşu yokki
ayrıca bu bence gelmiş geçmiş en zor fifa oyunu kaç haftadır oynuyorum iki gol attım biri firikik...
oda bala!!! tabi enzor seviyede oynuyorum ayrıca kalicede en zor seviyede mecbur kolaya dönecem...
kaleciler gol yemiyor uzaktan....