Arkadaşlar kitserver sayesinde stad ekleme vs vs şeyler yapıyorum. Arada bir karlı ve yağmurlu yerde oynama isteği oluyor. Açıyorum oyunu orta sahada bişi yok. Ceza sahası ve kale önünde acayip kasılmalar oluyor. Korner kullanma işkence olyur ve buna benzer bir sürü şey. Amma velakin stadyum olmadığı zamanda kasma yok normal seyrinde hiç bir sorun yok. Karlı yerde oynuyorum. Acep nederdir bu sorun? Ayarımı ne var?
Anlatabilirmisiniz?