xkDRx34 Yaa ben bişeyy sorucam bn yama yıı kurdum bisürü forma kıram pon gibii şeyler çıktıı ama bn bunları nereye atıcağımı bilmiyorum lütfen yarım edin kafaayıı yicem yaaaa
siyahs44 arkadaşlar monkey dragonu kurdum şu gerekli yamaları yptım ama şimdide fifa 08 açılmıyor oyunu kurup silmekten yoruldum lütfen yardımmmmmmm