ehehehehehehehehe çocuklara ezberletip okutuyorlarya çok komik oluyor :)
yahu bakınız acımız buyuk tamam fakat tepkimizi farklı şekillerde göstermeliyiz... ıstıklal marsı okuyoruz, bayraklar asıyoruz, sokaklarda yürüyoruz leihtler ölmez vatan bölünmez diye. Peki kim için ne ifade ediyor? şehitler diriliyor mu? hayır Terör duruyor mu? hayır. O zaman tepkimizi fayda edecek şekilde göstermeliyiz. şu sınır otesi ya yapılmalı yada yapılmamalı fakat sayın yan gelip yatan beyefendi (kım oldugunu anladınız) yok a.b.d'ye gidip w. bushla goruscekmis yok ing gidecekmis işbirliği yapacakmış uyan artık başbakan senin A.B.D ziyaretini beklerken insanlarımız ölüyor! nedir bu a.b.d sevdası yahu! biz baska milletlere mi baglıyız bu a.b.d sevdası eziklik ve acizlik değil midir? başka bir ülkeye muhtac olmamalıyız... biz bagımsız Türkiye Cumhuriyeti Devleti deeğil miyiz ? o zaman bagımsız olarak hareket etmeliyiz sürekli her olayda 5 yasında cocugun sokaktaki kavgasını babasına şikayet ettiği gibi amerika ya koşuyoruz ve hiç bir şeyde çözülmüyor... ayıptır yahu ! iyiki MUSTAFA KEMAL ATATÜRK bu günleri görmemiş ! ben devletimizin bu halini ve başımızdakileri gördükce... bunu söylüyorum.