Arkadaşlar ben kezmanı satılık listesine koydum 14 klüb falan istiyordu bende bu 14 klübe 10 milyon$lık önerme yaptım 4-5 klüb kabul etti bunlardan birkaçı leverkusen , HSV, READİNG vb idi ben HSVyi ya da leverkuseni kabul eder die düşünürken reading klübünü kabul etti ve bir mesajda reading taraftarlarının sevindiğini yazıyordu bende neden radingi kabul etti diye merak ettim yıllık maasına baktım 5 milyon$ mıs vayyy bea dedim ve bu bana çok gercekci geldi sizde böyle olaylar oluyor mu ?
ss:
http://img85.imageshack.us/img85/84/rneknd6.jpg
http://img85.imageshack.us/img85/9205/adfffaw6.jpg