Arkadaşlar 2 oyuncumun moralini bi türlü düzeltemiyorum interacitonda
herşeyi seçtim konuştum kontratını key player yaptım fakat hala very poor da hatta tatile bile yolladım!!
nasıl çözücez ne yapmalıyız yardımcı olursanız sevinirim
not give enough credit t team tarzı bişey yazıyodu unhappy de?