arkdaşlar çok komik gelcek ama bu sorunun nedeni örebdim bn bundan çok çektim başkalarıda çekmesin die yazıyorum.
evet bu sorunun nedeni kit rator ı fifa yı kurduğumuz dosyanın içine kurmamammızdan kaynaklanıo:D. bu yüzden yama yükleme programlarını fifa nın içine kurun. aynı şeyler sizinde başınıza gelmeyisin