Jaas Bayadır FM 2008 açmamıştım.Dün bir kariyer açtım Fener ile tüm maçlar öncesi tatile çıkıyorum bir günlük.Moracy S'antana Galatasaray'ı yedi bitirdi valla :p :D
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: The Leito Bayadır FM 2008 açmamıştım.Dün bir kariyer açtım Fener ile tüm maçlar öncesi tatile çıkıyorum bir günlük.Moracy S'antana Galatasaray'ı yedi bitirdi valla :p :D Takım kadrolarından (taktiklerinden ya da) ss alsaydın daha inandırıcı olurdu.
Jaas Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Takım kadrolarından (taktiklerinden ya da) ss alsaydın daha inandırıcı olurdu. Birinin inanmayacağını tahmin etmiştim.Bu güvensizliği de anlayamıyorum ya neyse :)
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: berksudinho C.Ronaldo Maraton'da Türkçe çeviri olduğu için normal değil mi :)