Ua_ResBoRN Slm Arkadaşlar ben ve Genelde Herkes pes 08 in ekim 10 gibi çıkmasını bEKliyorduk..ANcak hala piyasada yoq.Acaba bir problem mi çıktı o yüzden ertelendi. bilgi verirseniz sevinirim :cool: birde bi arkadaşımız 26 ekim demiş AMa bu tarih resmi deil hatırlatıyım..
CRNL Pes 2008 in Resmi çıkış tarihi 26 Ekim diye biliyorum. 10 Ekim diye bi haber verilmedi. 26 Ekimi bekle
tr_iro ya neden arastrmadan konu acıosnz arkadsm anlamıomusunz özel bölme yapmıslar pes ıcın oku orda war bak gör tarhını daha war acılmasını adamı cıleden cıkardnz artık yeter sacma sacma konular arstrmadam acmayın bıdaha konu :@
Ua_ResBoRN :mad: arkadaşım insanları bilgilendirmek için açtık konuyu kesin tarih yoq çünkü kimi 5 ekim diyordu 10 ekim dyordu yani millet atıp tutuyo gör bak 26 sında da çıkmaz
Ua_ResBoRN beyler siz oyunun avrupa çıkış tarihine bakıyorsunuz herhalde 26 ekim avrupa Ama biliyorsunuz türkiyeye (KORSAn Alanlar için sölüyorum) Amerika çıkış tarihi ile aynı anda çıkıyor.buna göre Amerika çıkış tarihi TBA 2007 yani belli deil.Orjinal Alacaklar ise Türkiyeye 2 Kasımda geliyormuş. Bilgi yi 'İGN.COM' dan aldım..Duyurulur.
digimax oyun her an nete düşebilir.az kaldı gibi.. bide onu indirmesi var 7 gb civarı bi oyun hiç indirmedik daha önce.:D
icelander Orjinal Mesajı Yazan: pesfanatik Orjinal Mesajı Yazan: icelander 30 kasım 2007 Sen o zaman oyna olur