Eglencelik bir video olmus, guzel yani. Goller de guzel.Bu yorumu emegine saygı icin yapıyorum. Sen de emeğe saygı gösteren biriysen Pes 6 nın en guzel freekick ve uzun menzilli şutları diye bir konu actım. oradaki videoları izleyip yorum atmanı bekliyorum. AYrıca eger daha guzel gollerini bizle paylaşmak istersen yine aynı konu başlıgı altında forum üyelerinin en iddialılarının birbirinden guzel golleri sergilenecek. Yorumlarını ve Guzel gollerini bekliyoruz:)