Arkadaşlar benim Toshiba Laptopum var.core 2 duo 1.83,2gb ram,geforce 7600 go.İşletim sistemi vista.Oyunu normal şekilde maç yapmadan oynarken herhangi bir yavaşlama söz konusu değil.benim sorunum;maça girdiğimde maç motorunda oyuncularda yavaşlama değil de görüntüde kasılmalar oluyor.Bu her maçta bazı pozisyonlarda ara ara oluyor.Fm 2007 de de aynı sorunu yaşıyordum ama çok nadir oluyordu.Fm 2008 de ise bu bayağı bir arttı.Her ihtimali düşünüyorum.tek aklıma işlemcinin sebep olabileceğini düşünüyorum.arkadaşlarım pentium 2.0,512 ram,128 mb ekran kartlarıyla sorunsuz oynuyor.Bu sorunun nedeni ne olabilir arkadaşlar.Bana yardım ederseniz sevinirim.