Venom TomDixon77 tarafından hazırlanan bu logo paketi ile Almanya liglerinden tam 214 kulübün logoları oyununuza eklenecektir. İndirmek için tıklayınız.
Venom Orjinal Mesajı Yazan: Batuhanry Guzel gozukuyor saol paylastigin icni Yasin abi;) Link de olsa tam super olacak :) Geldi link :)
logoritma teşekkürler peki bunları nasıl kuacağız? C:\Documents and Settings\Belgelerim\Sports Interactive\Football Manager 2008\graphics içinde pictures diye bi klasör yok yardımcı olursan sevinirim
Roy Keane Orjinal Mesajı Yazan: logoritma teşekkürler peki bunları nasıl kuacağız? C:\Documents and Settings\Belgelerim\Sports Interactive\Football Manager 2008\graphics içinde pictures diye bi klasör yok yardımcı olursan sevinirim Kendin öyle bir klasör yarat..Şöyleki C:\Documents and Settings\Belgelerim\Sports Interactive\Football Manager 2008\graphics içinde kits(formalar)-logos(logolar)-person(yüzler) bu klasörleri oluştur gerekli dosyaları gerekli yerlere at sorun çözülecektir;)
logoritma yardım için teşekkürler bortu C:\Documents and Settings\Belgelerim\Sports Interactive\Football Manager 2008\graphics\logos içine germany logoları attım ama oyunda gorünmüyolar yanlışım nerede acaba ?
logoritma Aha buldum C:\Documents and Settings\kullanıcı adı\Application Data\Sports Interactive\Football Manager 2008 içindeki Cache adlı klasörü silince oldu yükleyemeyenlere duyurulur
Venom Orjinal Mesajı Yazan: logoritma Aha buldum C:\Documents and Settings\kullanıcı adı\Application Data\Sports Interactive\Football Manager 2008 içindeki Cache adlı klasörü silince oldu yükleyemeyenlere duyurulur "Dosyaları oyunda görebilmek için" başlıklı sabit konuda yazıyor zaten bu.