C.R7 Arkadaşlar ben bunu oyunun kurulu oldugu dizinde buldum yani ben fotomantaj falan yapmadım ! bu adam kim acaba ? Resim boyutu yüzünden mesajı düzenlemek zorunda kaldım. (Exvision)
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: MuhammetCelik2 Acaba adamın futbolla ilişkisi var mı ? :D kesin yoktur:Dgece görsem korkarım:D
wolkie00 Orjinal Mesajı Yazan: 5456611 benim oyuunun kapağındada sevillanın teknik direktörünün resmi var benim aldığım oyunda da kapak resmi sevilla teknik direktörü juando ramos var....
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: air_jersey15 bu bizim ahmet amca ya!! ne işi var o kapakta?? :D :D:D:D:D:D
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: neunchu muhtemelen oyunu yayan warez ekibinden biri kendi fotosunu montajlamış :) muhtemelen:D
C.R7 vallah ben biliyorum ya fotomantaj olmadıgını bana yeter ister inanırsınız ister inanmazsınız ben sadece paylasşmak istedim gerisi size kalmış...daha yakından bakmak istiyenler resmin üstüne bi kere tıklayın resim büyücek...oyunu yayan birisinin resmi olamaz çünkü o kişiler oyunun setupunu kendileri yapmaları lazım okadar teknik bilgelere sahip iseler warezle marezle ugrasmazlardı !!!
mertonur Orjinal Mesajı Yazan: MuhammetCelik2 vallah ben biliyorum ya fotomantaj olmadıgını bana yeter ister inanırsınız ister inanmazsınız ben sadece paylasşmak istedim gerisi size kalmış...daha yakından bakmak istiyenler resmin üstüne bi kere tıklayın resim büyücek...oyunu yayan birisinin resmi olamaz çünkü o kişiler oyunun setupunu kendileri yapmaları lazım okadar teknik bilgelere sahip iseler warezle marezle ugrasmazlardı !!! benim aldıım pes 2008 dede warez ekibinin hazırladıgı resim var setup yaparken muhtelemen buda öle biseydir
C.R7 Orjinal Mesajı Yazan: mertonur Orjinal Mesajı Yazan: MuhammetCelik2 vallah ben biliyorum ya fotomantaj olmadıgını bana yeter ister inanırsınız ister inanmazsınız ben sadece paylasşmak istedim gerisi size kalmış...daha yakından bakmak istiyenler resmin üstüne bi kere tıklayın resim büyücek...oyunu yayan birisinin resmi olamaz çünkü o kişiler oyunun setupunu kendileri yapmaları lazım okadar teknik bilgelere sahip iseler warezle marezle ugrasmazlardı !!! benim aldıım pes 2008 dede warez ekibinin hazırladıgı resim var setup yaparken muhtelemen buda öle biseydir Arkdaşım setup yaparken farklı setupu oluşturma farklı
tugberk demir yav ben o resimde ceketin düğmelerini bağlamıştım :D(hani şöle ağar abi fln:D ) Bu arada o adam harbiden kim acaba biraz tırstım ama :D