komanto **beyler benim sorunum var ben adreman modunda oyun başlatmaya kaltdıgımda orda dolma yerinde takılı kalıyo acaba crakında mı? yardım ederseniz çok makbule geçer **
komanto **yardım edecek biriniz yokmu beyler sağlam sizin kullandıgınız crack varsa onuda verebilirsiniz**
Exvision 1. Forum kuralları gereğince başlık hatalı 2. Sitemiz korsan ürünler konusunda taviz vermez. **Bu nedenle de konu kapatılmıştır.**