Delgado_1106 Arkadaşlar merhaba.. Şu her oyunda bağıran taraftarı (Galiba Amigo) nasıl sustuturuz? Çok rezil bi ses..... Yardımcı olacak arkadaşlara teşekkürler !
Delgado_1106 Arkadaşlar böyle sorunla karşılaşmadınız mı? Hiç bi taraftar sesi çıkmıyo oyunda...Bi tane berbat ses var her maçta o...Delirecem yaw....