evet arkadaşlar herkesin beklediği Gamepad fix i yayınlıyorum.Fifa 08 de hatırlarsınız ki klavyedeki shift tuşu ile hereket yapabiliyoruz.Ancak gamepad ile Oynamak istediğimiz zaman shift tuşunu gamepad de bulamıyorduk...Bu yama sayesinde Gamepad imizde Shift tuşu Gibi hareket yapmamızı sağlayan tuşu SAĞ ANALOG a aktarmış bulunuyorum.. YApmanız gereken Tek şey Belgelerim in İçindeki fifa 08 dosyasının içindeki USER dOSyası İle deiştirmek.Bu dosyanın mutlaka yedeğini almayı unutmayınız..Herkese iyi Oyunlar..Yorumlarınızı Esirgemeyin :D