salonn arkadaşlar pes2008 26 ekim cuma günü vitrinlerdeki yerini alıyor.aral game i aradım.türkiyedeki dağıtım şirketi.oyun cuma günü vitrinlerdeki yerini alacak.umarım durumu olan arkadaşlar orjinal oyunu alırlar.kusursuz online oyunun zevkini çıkarırız.
erhan1453 ınsaallah nette fenerımle fransızları ve yunanlıları yenmek cok da guzel olcak ınsaallah gs lılerıde tabı:rolleyes:
Mad_Dragon bu yıl bende orjinal alacağım,online PES keyfini doyasıya yaşayacağım :) (slogan gibi oldu :p)