Ekşi sözlükteki bir entry belki yardımcı olur.
Orjinal Mesajı Yazan: Ek$i Sözlük
oyunu laptopta oynadığınızda çözünürlüğü değiştirmeniz gerekebilir. çözünürlük ayarı şu şekilde yapılıyor:
1) oyunun simgesine sağ tıklayıp özellikleri seçin
2) hedef (target) kutucuğundaki yazıların sonuna şunu ekleyin: --fullscreen_width=**** --fullscreen_height=****
tabii ki yıldızlı kısımlara oynamak istediğiniz çözünürlüğü yazacaksınız. örneğin laptop'ımın ekran çözünürlüğü 1280 x 800. hedef (target) kutucuğunda şu yazmalı:
"c:\program files\sports interactive\football manager 2007\fm.exe" --fullscreen_width=1280 --fullscreen_height=800
edit:Ben denemedim işe yarıyor mu bilmiyorum