oncelikle kiminle oynayacaksan onun ip'sini bilmen lazim. karsi taraftakide seninkini bilecek. direct ip bolumune girip new buttonuna basarak birbirinizi ekleyin. sonra biriniz host desin digeri de hos diyenin ipsine tiklayip connect desin sonra takimlari secin oynayin:D. ama msn ve firewall kapali olmasi lazim oynamadan once. yok ben msn ile bir taraftan konusim dersen o zamn oyundan dusersin. firewall kesinlikle kapali olmalidir. resimli anlatim isterseniz yapabilirim:D.