XII **Valla bence daha iyi olmuş ama oyunda Uefa'ya ersiyes yerine kayseriyi göndermişler.:DBendemi bi bozukluk var?Bayada İyi gidiyor Kayserispor.Erciyesin Fikstüre baktım Uefa maçı görünmüyor...**
Venom **Bildiğim kadarıyla full sürümde düzeltmişlerdi bu sorunu, demoda vardı ama bu sorun. Eğer devam ediyorsa -oyunu henüz oynamadım- 8.0.1'i bekleriz :) **