beykoz_cocugu arkadaşlar bu menegar 2007 ye yeni başladım da futbolcular 5 yıl oynayınca türk statüsüne giriomuş türk oluomuş busadece benimle 5 yılmı yoksa kariyerinde türk takımında oynadıysa 2 yıl felan onlarıda sayıyormu