Beckham_C.Ronaldo Ya bunlar .jpeg dosyası olduğu için kitraptordan atamıyorum..png yada .bmp yapsaydın güsel olurdu.Bu arada formalar güzelmiş
by_orange kardeş formalar çok güzel ama arkadşına söylede azcık türk takımlarınada çalışsın ne bu batılılaşma yaw ya bari sadece 3 büyüklei yapsaydı yani ayıp olmuş bence ama emek emektir emeğe saygı
ygtcann Orjinal Mesajı Yazan: Beckham_C.Ronaldo Ya bunlar .jpeg dosyası olduğu için kitraptordan atamıyorum..png yada .bmp yapsaydın güsel olurdu.Bu arada formalar güzelmiş paintten kendin çevirebilir sin:cool:
ozanemrah123 ya arkadaşlar tmm güzel olmuş ama sen önce TÜRK takımlarınınkini yap sonra onları yaparsın
ozanemrah123 yaf abi tmm emegıne saglık ama gıtmıs celtıc forması yapmıssın . kıme lazım o forma yam fb gs bjk ts nınkılerı bı hayra gecsın ama gınede saol emegıne saglık