Prozax arkadaşlar fifa 08'e ait 14 adet satdyum yamasını indirdim ama nasıl yükleyeceğimi bilmiyorum yardımcı o0lursanız sevinirim kafayı yedim yaniii Allah için Futbol aşkı için biri yardımcı olsun
Steven **Hayır Ondan Değil Yamayı Yükledikten Sonra Belgelerim/Fifa 08 Sileceksiniz Kayıtlı Oyunlara Zarar Veriyor;)**
mustafAttila Orjinal Mesajı Yazan: karakas_abdu Hayır Ondan Değil Yamayı Yükledikten Sonra Belgelerim/Fifa 08 Sileceksiniz Kayıtlı Oyunlara Zarar Veriyor;) hayııır
Emre. Orjinal Mesajı Yazan: ati_gs_ceza_ati bende!!! dosyaları attım Fifa08/data içine tüm kadrolar gitti :D allah'tan yedekledim aynen ama ben yedeklemedim:o
mehmettekin aynen ya beyler cm08 le stadları yüklüom sonra kadrolar gidio mecburen oyunu baştan yükle bi yardımcı olunda şunları bi yükleyebileyim beyler lütfen neden bole yapıo ki
ensar_yildiz_62 ondan önce yamalar varsa olmaz tabii kide ilk önce oyunu yuklıyceksın sonra sonra stat yamalarını yapıcaksın