Arkadaslar Pes 6 nin Vista uyumu varmii? yardimci olursaniz sevinirim
bende merak ediom ama yok sanırım
Bende vista kullanıom uyuo ;)
Orjinal Mesajı Yazan: King07 Bende vista kullanıom uyuo ;)
Orjinal Mesajı Yazan: King07
eyw oldu kardes saol
Önemli deil
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: