maneger modda oyun içinde oyuncu değiştirme nasıl oluyor team manegemend i tıkladıımda you most control a team and use your filan bir şey ler diyip duruyo yardımcı olursanız sevinirim birde spiker den hiç ses çıkmıo yani adam ortalarda yok onu nasıl gerri getiririm işimdi den teşekkürler