srommels bakamıyoruz maalesef, zaten 1 sezonluk be a pro yapıyoruz.Ayrıca her aklınıza takılanı forumu gezmeden sorarsanız böyle yandık biz :)
srommels Tamam ö.deil :) bazıları Allah ne verdiyse pat diye konu açıyor halbuki kendi konusunun 2-3 konu aşagısında sorusuna cevap var :D:D Bu derecede kişiler gördügüm için bazen böyle söyledim. Sen onlardan deilsin madem :) özür :)