James Sunderland Arkadaşlar ps 1 deki spikeri pes 6 da kullanabilirmiyiz.Belkide Pes serisi boyunca gerileyen tek şey bu.Japon 99 oynardık ne güzel hele bi Roberto Carlos diyişi vardı asla unutamam.