hellboyfbyao arkadaşlar çok mesaja cevap olarak yazdım ama ilgilenen olmadı bu yüzden konuyu açtım hepimizin bldiği gibi özel hareketler war tanıtım videolarında görmüşsünüzdür joystick aldım sol analog adamı yönlendirio fakat sağ analog hiç bir şey yapmıo delirmek üzereyim acaba sağ analogla beraber başka bişeye basmam lazımmı ya da ayarı falan warsa bi söleyin lütfennnn!!!
Exvision Başlık forum kurallarına uygun değil. Bu sebeple konu kapatılmıştır. Konu açmadan önce forum kurallarını okumanızı öneriyorum.