arkadaşlar bu az önceki bi konuyu okudum orda bi yazı vat,rdı shifte bsın gerisinde ronaldinho nun hareket olur ddiye
baktım bi deniyim dedim oyunda yapılan hareketlerin hepsini yaptım video koymayı bilsem koyacamda bilmiyom
şimdi nasıl yaptığımı anlatayım
ilk önce bir antreman açtım. barcelona yı aldım ronaldiho ya attım topu ondan sonra shifte basılı tuttum yön tuşlarına böle rasgele bastım büssürü hareket yaptı o meşur hareketi de yaptı.
şimdi olay bu elimiz shiftten kalkmıcak ve e ye basılı olmucak. yön tuşlarına öle rasgele basın olur ondan sonra
anlarsınız zaten nasıl yaptığınızı