nouman21 arkadaslar 512 ram 512 lik atı akran kartım war oyunu büyük ekran oynuyunca biraz görüntü bozuklugu oluyo acaba ayarlıyabilcegimiz veya yapabilcegimiz bisey warmı?? yada önerilerinizzz
ATMOSFER13 KARDEŞ KONAMİ KLASÖRÜNDE SETTİNGS ORADANDA EKRAN AYRALARINA GİRECEN OYUNUN EKRAN AYARINI **1024X768** YAP O ZAMAN SORUNUN ÇÖZÜLÜYOR...