Qarijma Arkadaşlar düşünsenize şöyle bişey olsa mesela ama belki bu bi 50 sene sonra falan olur futbolcuların iki maç sonra hafif sakalları çıksa ne bilim 2-3 maç sonra falan saçları hafiften uzasa sizce güsel olmas mıydı? ÖlÜmCüL_-_QaRiJMa
YaGo_fb Bende master leaguede düşünüştüm oyuncuların boyunun felan uzamasını dos santosu aldım 38 yaşına geldi hala boyu 1.60 :@ burdan konamiye sesleniyorum!!!
Resurgam_Monster Master ligde federasyon başkanı(Lig sonunda kupayı veren kişi) yaşlanıyor sezonlar geçtikce.2006 dan 2010 sezonuna kadar oynadığımda artık emekliliği gelmişti:)
ReCeP57 Orjinal Mesajı Yazan: Qarijma Hey gidi... İnsan derki ahmet kardeşim çoq doğru demişsin way anasını ama....:D yaw Qarijma bu konulara gireceksen..
ykagan hay allahım yaaa komedi len adamı sacı uzasan noolcak kısalsa noolacak kardes 2-3 hafta sonra uzasa nası kescen geri adam 10 seneye robin hood olur yawwww :):)
James Sunderland Aslında penaltı atışlarında kaleciyi biz yönlendirmessek daha iyi olur.Çünkü normal bir kalecinin Buffon dan farkı kalmıyor.
Bart Simpson olabilir,seabassin dedigine göre, her sene pes yeni tasarilcakmis.yani pes 2009 pes2008 den daha daha farkli olacak