arkadaşlar benim geforce mx 440 bu kaldırırmı peki
bide temiz bi format çeksem
yenilenmesi için filan belki olur mu ne dersininiz.ben fifa 07 yi mediumda oynuyom takılıyo low da tam oynatıyo.ayrıca cl 2007 yi oynatmıştı.sorun yoktu.08 nolur acaba? pixel shader yok gerçi ama belki bi ümit işte...