**Ben Yerinde Olsam 4-2-3-1 Oynatırdım, Nitekim Kadronda Buna Elverişli. Tümeri Biraz Daha İleri Alıp Aynı Şekilde Kemalin Yerine Colin Kazımı Koyardım. Onların Ortasına Alexi Alırdım Çok İyi İşler Çıkarır Diye Düşünüyorum, Aurelio İle Kemali Ortasahının Tam Göbeğinde Yanyana Oynatırdım. Kezmanı İleri Uçta Ortada Oynatınca Daha İyi Oynar Gibime Geliyor Sonuçta Kendisi "ST" Defans Dizilimin Gerçekten İyi. Oyun Mantalitesi Olarak Atak, Kontra Ataklarla Çıkmaları Yönünde Talimat Verirdim. Alex'ide Serbest Bırakırdım. İyi Bir Kaleci Almaya Çalışırdım. Tabii Bunlar Benim Nacizane Fikirlerim (: Başarılar...**