arkadaşlar elimde hem fifa 2007 hemde 2008 var fakat 2008 sistemimde garip kasmalar yapıyor oyun ekranda akarken donmalar meydana geliyor aayrları low a getireme rağmen bu böyle.
2007 de böyle bir sorunum yok çok sağlıklı oynuyorum şöyle bişey yapabilirmiyiz 2007 yi kursam 2008 in takım kadroları ve diğer materyallerini 2007 ye entegre edebilirmiyim? teşekkür ederim...