_Professional_ http://www.youtube.com/v/ZxdeFcRN7JQ>http://www.youtube.com/v/ZxdeFcRN7JQ type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
_Professional_ Orjinal Mesajı Yazan: rogrog o ne be naapmısın ben yapmadım youtube da gezerken gördüm
rundown walla bu top hala sekiyodur fırtınalar çıkana kadar ama olimpiyat stadı olsa bu kadar sekmezdi:)
semihlampir bendede essien orta acmaya topu goturdu sıfıra dogru sonra kaldı ole hareket etmıyo topa bakıyo bıraktım kaldı ole birsıfırda ondeydım yenemıyom zaten bıraktım oyle bıttı good bug:D