Merhaba SCN , Merhaba Arkadaşlar..
Galatasaray'ın başlatmış olduğu tasarım yarışmasına bizlerde katılmış bulunuyoruz.
Bu aralar çok sık giremesemde desteklerinizi almak istedim.
Tabiki kararınızda özgürsünüz ancak desteklerseniz sevinirim.
http://www.gsstore.org ' da 124 no'lu tasarım bana ait.
Açıkçası konu varmı yokmu bilmiyorum.Sürem kısıtlı olduğu için çıkmam gerekli.
Hepinize iyi eğlenceler.
Teşekkürler...
Not: Şuan düşündümde açtığım konu yanlış yerde ve yanlış bir konu olabilir.Aslında normal koşullarda katılmam gereken bir yarışmaydı.Ancak buradanda arkadaşların yarışmayı görmelerini ve bir yandanda desteklerini istedim.
Umarım bir problem yoktur.Eğer yanlış bir konu ise kaldırmanız doğru olacaktır...
Saygılar