aydinov arkadaslar hamachi aginda biriyle maca girdim, mac cok hizliydi. nasil yaptigini sordum soylemedi. acaba nasil hizli oynaniyor bilen var mi?
aydinov fastte zaten. ama bu baska biseydi. oyun cok hizliydi. fifa serileri icinde gordugum en hizli oyundu diyebilirim. :S